2013. május 16., csütörtök

Az Első...



Sziasztok!
Engedjétek meg, hogy egy kis bemutatkozással indítsam a blogomat.
A keresztszemes hímzés iránti szerelmem már jó ideje tart, viszont volt egy kisebb szünet, és pár éve rázódtam bele ismét. Az alkotás iránti vágy a véremben lehet, ugyanis Anyukám is alkot, ő köt, horgol, újabban pedig hímez is, nem is akármiket. Tőle kaptam első négy gombolyag hímzőfonalamat és Aidámat is. Azóta már igencsak bővült az alapanyagok skálája, és határozottan látom a fejlődést a munkáimon is. Emlékszem az első próbálkozásokra, nemrég került a kezembe egy terítő kezdemény, ami félbe maradt, mert elszámoltam az öltéseket, a hímzés hátuljáról ne is beszéljek. Akkor még nem tudtam, mit is kezdjek a visszájával, de amint újra elkezdtem ezzel foglalkozni, hamar rájöttem, mennyi mindent nem tudok még. Azóta is igyekszem fejlődni, hogy jobb és jobb legyek.
És miért pont Bagolyka?
Mert imádom a baglyokat, a baglyos mintákat és bármit, amin valamilyen formában jelen van a bagoly. A nyitott szem, a tiszteletet sugárzó testtartás, a toll mintázata, mind-mind elbűvöl.
Sok mindent készítettem már, képeket, órát, könyvjelzőt, övet, ékszereket, párnát, hímeztem már nadrágra, táskára… hirtelen eszembe sem jut az összes. Szeretnék Nektek mindent megmutatni, és kíváncsi vagyok az őszinte véleményetekre is.
Kezdetnek az első Bagolykámat hoztam, imádom a színei, a formája, a pufisága miatt, annyira aranyos, és mégis olyan baglyos.
Akinek már felkeltettem az érdeklődését, annak megsúgom, hogy megtalálhat engem Facebookon is: https://www.facebook.com/bagolykaxszem és így előre szemezgethet a már elkészült munkáimból, amiknek a rövid történeteit a blogon olvashatjátok majd.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése