2013. június 27., csütörtök

Rovarok feketén-fehéren

Sziasztok!
Bevallom, eddig bírtam. Most van egy kis időm két vizsga között, így gyorsan meg is született két kis rovarka. A képek az anyag miatt érdekesek lettek, de szeressétek így is (:
Fekete anyagra fehér cérnával készült. Nagyon gyorsan haladtam vele, szerintem egy rovar egy órába telt csupán, sajnos nem mértem az időt, rá kellene már szoknom, hogy tudjam, mi mennyi időbe telt.
Ez a rovar téma nem épp a kedvencem, de ezeknek a cuki mintáknak nem lehetett ellenállni. Kedves Művészbarátnőm nézte ki magának ezeket az apró lényeket, van még egy pár rovarka, nem tudom, mennyi fog elkészülni belőlük, és mikorra, de sorban hozom majd mindet Nektek.
Ha lenne fémes csillogó fonalam, akkor azzal kezdtem volna neki, kicsit különlegesebbek lettek volna, de ami késik, nem múlik.
Egyébként tegnap ki tudtam kicsit mozdulni itthonról, így a várost járva feltöltöttem kimerült Aida-készletemet. Elfogyott ugyanis az az adag, amit még sok évvel ezelőtt kaptam Anyukámtól, akkor indult el ez az egész móka.
Újabb Bagolykás mintákat is találtam a neten, szépen várnak a sorukra. Alig várom, hogy belekezdjek valami újabb, nagyobb mintába. Nyáron gyakorlatomat fogom tölteni, de mellette remélem lesz időm újabb csodákat alkotni.
Ti hogy vagytok? Mit gondoltok a rovarjaimról? És mit szóltok az időjáráshoz?
Írjátok meg véleményeteket, várom szeretettel.
Szép napot Nektek (:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése