2013. június 11., kedd

Szivárvány

Sziasztok!
Mára egy nagyon színes szettet hoztam Nektek. Egy fülbevalót és hullámcsatot szivárványszínekkel díszítettem.
Imádtam készíteni, kihívás volt, mivel felkérésre készült, csak annyi volt a kikötés, hogy a szivárvány színei legyenek benne, a többi rám volt bízva. A végeredmény pedig a képeken látható, mondjátok meg Ti, milyen lett.

A fülbevaló (bármennyire is nem látszik rajta) pontosan megtervezett minta alapján készült (: ahogy a hullámcsat is, bár abba konkrétan a szivárvány került.
A hullámcsat alapját is ugyanott szereztem be, ahol a többi ékszer alapját is, pont ezért szeretem ezt a webshopot, mert egész széles az alapok skálája, és 2-3 napon belül kézhez is kapom a csomagot.

Készül valami. Remélem napokon belül, legkésőbb a jövő hét folyamán megmutathatom Nektek az egyik nemrég készült munkámat, amit egy nemsokára nyíló étteremnek készítettem. A bejegyzést szándékosan a megnyitó napjára/környékére tervezem, remélem, kíváncsiak lesztek rá.
Ma szerencsére egész nap sütött a napocska, legalább az alaphangulat megvolt a tanuláshoz. Szeretnék már túl lenni a vizsgákon, hogy minél hamarabb varrhassak megint. Bár most is van elkezdve munkám, nem is egy, de direkt nem veszem elő, mert akkor nem tudom lerakni, az biztos, és elszalad a nap tanulás nélkül.
Írjátok meg, hogy tetszett a bejegyzés, várlak Titeket holnap is (:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése