2013. július 4., csütörtök

Tányéralátét

Sziasztok!
Jelentem, letudtam az összes vizsgámat, és már tű is került a kezembe (:
Egy korábban elkezdett tányéralátét van most soron. Egy turiban találtam 4 egyforma alátétet, hibátlan állapotban, gondoltam, jó lesz ez még valamire, olyan szépek voltak. Sűrű szövésű anyag, nem kis bátorság kellett hozzá, hogy belekezdjek, de elkezdtem az elsőt. Eddig csak Aidával volt dolgom, most nagyon oda kell figyelni, hogy minden öltés a helyén legyen.
Már korábban kinéztem magamnak a mintát, ahogy ez lenni szokott, és hosszú számolgatások után sikerült eldönteni, hogy az egyforma stílusok közül, mégis melyik kerüljön fel az alátétre. Aztán azt kellett kitalálni, milyen színű legyen. Előszedtem az összes lehetséges fonalat, és végül a bordó mellett döntöttem, ezen a nyers anyagon nekem nagyon tetszik.
Úgy akartam, hogy csak egy kép nélküli, gyors jelentést írok magamról, de ezek után már nem tehetem meg, hogy nem mutatom meg az épp csak elkezdett alátétet:
Nektek hogy tetszik? Mit szóltok a színválasztáshoz?

Majd egyszer, ha a végére érek, hozom a képeket Nektek.
Addig is legyen szép napotok! (:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése