2013. szeptember 17., kedd

Félkészen

Sziasztok!
Ma félkész dolgokkal jövök nektek, és egy régen várt munkám végleges formájával.
Kezdem a még nem is félkész, még épp csak elkezdett munkámmal. Tegnap estem neki, tovább tartott megtervezni, mint amennyi idő alatt el fog készülni, de jó munkához idő kell, így vagy úgy. Várom már, hogy elkészüljön, és egyben lássam az egészet. Egy kutyusnak készül, nem rég írtam erről: itt elolvashatod.
Második épp most az összes megkezdett munkáim közül a kedvencem. Na jó, most tettem le a tűt a kezemből, és épp ezt varrtam, ezért ez most a kedvencem. Tegnap este még a Csálés volt a kedvencem. És ott van még persze a tányéralátét is, ami elkészülhetne már…
Nem rég Pesten jártam, ott sikerült beszereznem ezt a színátmenetes fonalat (nem mintha itthon nem lenne…), és azonnal tudtam, hogy ehhez a mintához tökéletes lesz. Egy csoportban bukkantam erre a mintára, és mindenki máshogy készítette el, de nekem a színátmenetes fonal jött be a legjobban, és mivel még nem dolgoztam ilyen fonallal, nagyon örültem neki.
Harmadszorra pedig egy jó régi munkám, amit múlt héten sikerül végleges formájára alakítani. Készült már egy párna a Szerelmespáromnak korábban, és a mostani párna annak a testvére lett, ezért is lett fekete a huzat. Kicsit túl komolynak tűnhet, de oka van: a testvére is fekete és piros színű, így ennek is feketének kellett lennie. Nemsokára megmutatom azt a párnát is Nektek.
Múlthéten találtam meg a tökéletes gombot a párnához, ezért váratott ennyit magára, de azonnal fel is varrtam, amint volt rá időm, és tádáá, ez lett belőle.

Remélem tetszett ez az össze-vissza bejegyzés Nektek, írjátok meg véleményeteket, melyik tetszik a legjobban. Hamarosan jelentkezem újabb bejegyzéssel, ígérem (:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése