2014. február 23., vasárnap

Purplework Pillangó

Sziasztok!
Újabb alkotással készültem el, ugyanis szerda óta kényszerpihenőn vagyok itthon, így volt egy kis időm varrogatni, és egyszerűen imádom az elkészült munkámat.
Csütörtök este nézegettem, hogy mit tudnék az itthon lévő cérnákból megvarrni, és le is töltöttem pár mintát. Végül ismét egy blackwork-re esett a választásom, csak mivel nem volt feketém, így inkább purplework-nek mondanám. (:
Mutatom az eredeti mintát:
És hozok pár fázisfotót is:
Első este

Másnap
Imádtam varrni, szerencsére két napi munkám van benne, de így is egész hamar elkészültem vele, és kereshettem másik mintát.
Másnap este, készen
Kivételesen nem egy Bagoly hagyta el a kezeimet, magam sem értem, miért pont pillangó, különösebben nem vagyok odáig értük, de ez a minta, főleg feketével kivarrva, nagyon megfogott.
A pillangó után egy szívecskét is kivarrtam még tegnap:
Most keresem a következő mintát. Úgy érzem, Bagolyka lesz, csak még nem találtam meg az igazit (: ami menne a mostani hangulatomhoz, és szívesen nekikezdenék. Volt egy minta, három Bagolyka volt egymás alatt, kb 40 öltés széles volt, és nem találom most sehol. Vettem hozzá Aida-szalagot, ugyanis abba pont beleférne az a minta, és egyszerűen most sehol sem találom, remélem valahonnan előkerül, és azonnal nekikezdek, az tuti (:
További szép vasárnap estét Nektek! Puszi :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése