2014. március 21., péntek

Vendéglátás: Norina

Sziasztok!
Azért írok, mert van egy tartozásom, és remélem, nem haragszik meg érte Norina.
Még a hónap elején kaptam tőle egy levelet, és bevallom őszintén, meglepett, és egyben jól is esett.
A pillangós mintámat kérte el tőlem a barátnője, akinek el is küldtem. Írta, hogy van egy barátnője, akit érdekelne, és ő is szívesen kivarrná. Örültem neki, de nem hittem, hogy ilyen hamar a fotót is megkapom Norinától, ezt most az ő utólagos engedelmével közzé is teszem, nézzétek:
Szerintem nagyon szép lett, tetszenek a színek, izgalmas az összhatás.
Gratulálok Norina, köszönöm a leveled (:
Remélem, Nektek is annyira tetszik, mint nekem, és szívesen fogadtátok.
Tervezem még, hogy amennyiben kapok elkészült munkákat, majd azokat is felteszem.
Szép napot mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése